دانلود مقاله مواد درزبندی کانال های بتنی با ماسه آسفالت

توضيح درباره لينک

تاریخ : دو شنبه 18 اسفند 1393
بازدید : 4156
نویسنده : وحید بهروز مغانجوقی

دانلود مقاله مواد درزبندی کانال های بتنی با ماسه آسفالت

این مقاله 8 صفحه ای که در همايش ملی مديريت شبكه های آبياری و زهكشی در سال 1385 ارائه شده است در مورد مواد درزبندی درز های انقباض و انبساط آزمایشات خوبی را انجام داده است.

چکیده:

با توجه به لزوم پرنمودن درزهای ایجاد شده در قطعات بتنی لاینینگ کانالها و استفاده از مصالح و ترکیباتی که بتواند جوابگوی مشخصات فنی مواد پرکننده درزها باشد در این تحقیق سعی گردیده، با توجه به اینکه ماسه آسفالت از جمله مصالحی است که جهت این منظور استفاده می شود بهترین ترکیب ساخته شده معرفی گردد. در این تحقیق ضمن معرفی انواع درزهای مورد استفاده در کانال های آبیاری و زهکشی، به شناخت و معرفی مصالح ماسه آسفالت پرداخته شده، میزان مصرف و نسبت اختلاط مصالح با یکدیگر تعیین می گردد. لذا جهت رسیدن به ماسه آسفالت مطلوب نمونه های مختلف آزمایشی ساخته شد که پس از یک دوره بررسی بهترین نمونه آزمایشی جهت این منظور در استان خوزستان معرفی می گردد.

جهت دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

mYth 99





:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله مواد درزبندی کانال های بتنی با ماسه آسفالت , ماستیک و ماسه آسفالت برای درزبندی , دانلود مقالات مهندسی , دانلود مقاله کانال های بتنی , وحید بهروز , عمران , معماری , myth 99 , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبسایت دانشجویان امروز ، مهندسان فردا خوش آمدید...

خبرنامه وب سایت:





RSS

Powered By
loxblog.Com